24 Ağustos 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi

  Herkese merhaba!
  Genellikle yaz tatili başlamadan önce alışveriş yaptığım için yaz indirimlerinden hiçbir zaman yararlanamadığımı itiraf etmeliyim. Özellikle geçen yaz Dex kitaptan çıkan Cam Şato'nun D&R'da sadece 5 tl olduğunu görüp de alamamak içimi acıtsa da -hala acıtıyor- bu yaz okuoku'daki indirimlerden nihayet yararlanabildim.


Okuoku sitesinde yaz boyu sürecek olan çok güzel indirimler var. Ben 7.90 tl ile 9.90 tl.lik indirimlerden yararlandım. 9.90 tl olan kitaplar Artemis Yayınları'ndan. Artemis pahalı bir yayınevi, bu indirimi kaçırmayın derim :)


Okuoku sitesinden yaptığım alışverişte kitaplarım her zamanki gibi hasarsız bir şekilde elime ulaştı. Yanında bir sürü ayraçla birlikte nescafe de yollamışlar. Okuoku'nun bu huyunu hiçbir zaman bırakmaması dileğiyle...


Kurtlara Söyle Eve Döndüm Carol Rifka Brunt
Vampir Günlükleri #1: Uyanış ve Savaş - L. J. Smith
Vampir Günlükleri #2: Öfke ve Karanlık Buluşma - L. J. Smith
Vampir Günlükleri #3: Dönüş: Çöken Karanlık - L. J. Smith
Vampir Günlükleri #4: Dönüş: Gölge Ruhlar - L. J. Smith
Vampir Günlükleri #5: Dönüş: Geceyarısı - L. J. Smith




Aynı zamanda dizisi de olan fakat diziyle paralel gitmeyen ve yıllardır okumak istediğim bir seri olan Vampir Günlükleri'nin ilk 5 kitabını aldım. Serinin son 3 kitabı da indirimdeydi fakat o kitapları alacağımı hiç sanmıyorum çünkü bu kitapların yazarı olan Smith, sırf serinin sonunu çalıştığı şirketin istediği şekilde bitirmek istemediği için işinden kovulmuş. İlk 5 kitap Smith tarafından, kalan 3 kitap da hayalet yazar denilen biri tarafından yazılmış. Yani anlayacağınız 5. kitap seride Smith tarafından yazılmış son kitap. 




İzlediğim her kitap videosunda karşılaştığım bir kitap olan Kurtlara Söyle Eve Döndüm, bu kitabı okuyan çoğu kişinin şiddetle tavsiye ettiği bir kitap olmakla beraber konusuyla da bu aralar farklılık yaratacak bir kitaba benzediğini söylemeliyim. 


Alışveriş yazımı bitirmiş bulunmaktayım. Herkese keyifli okumalar! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder