27 Eylül 2014 Cumartesi

The Power - Rhonda Byrne *Yaz 2014 Okuma Şenliği*

  İlk defa kişisel gelişim okudum. Kitap akıcılığıyla okutturuyor kendini. Altı çizilesi bir sürü cümle vardı ama kuşe kağıt olduğundan kıyamadım, resmini çektim ben de. Doğrusunu isterseniz ilk görüşte kapağına vurulduğum -ilk görüşte aşk diye buna denir- minik, ciltli olan bu kitap hayatımı pek fazla etkilemedi. Birçok kez hissederek hayal etmeme rağmen sonuçlar açıklandığında bunun bir işe yaramadığını anladım. Belki de hemen pes etmemem gerekiyordu. Siz yine de hemen pes etmeyin. Kimbilir, belki bir gün hayali(m)niz gerçekleşir! :)



  Kitapta sık sık göreceğimiz cümle: ''Ne verirseniz onu alırsınız.'' Yazar sevgiden bahsediyor. Yani ''Sevgi verin ki sevgi alabilesiniz.'' Yazar kitabın daha ilk sayfasından The Power'ın yani güç'ün ''sevgi'' olduğunu açıklıyor ve sevgiyle ilgili altı çizilesi bir sürü cümleler/paragraflar geliyor karşımıza.
[14 Ağustos 2014]





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder